Re: Monitor mi się trzęsie!

Autor: Adam Lesień (ditalesi_at_pbg.pl)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 09:30:01 MET

> Jestem nieszczęśliwym posiadaczem monitora Highscreen MS1455M. Monitor
> dostałem kupując komputer w Vobisie (co uważam za błąd) z roczną
> gwarancją.

Witam,
Mialem (mam) podobny problem.
Jezeli sprawdziles juz wszystkie wskazane przez innych punkty
tj. zaklocenia polem magnetycznym, uszkodzenie karty grafiki itp
to pewnie masz to samo co u mnie :))

Ja kiedys kupilem monitor 15" VYSE w ESCOMie i objawial identyczne
usterki jak Twoj. Dragal, mrugral itp...
Po drugiej reklamacji i pieknym podaniu do serwisu glownego
oddali mi kase :))
Sprawilem sobie SONY i chodzi super az do momentu gdy ktos
nastawi pranie :))
Obawiam sie, ze stabilizatory we wiekszosci monitorow nie
sa zbudowane na polska !jakosc lini energetycznych...
Moze ktos sie wiecej w tym orientuje, ale jak dla mnie
to wlasnie zaklocenia sieci sa przyczyna takich objawow.

Rozwiazanie: stabilizator napiecia lub ups dzialajacy
online (caly czas przetwarzajacy napiecie) ale to raczej
drogie zabawki...

Czekam na sprawozdanie z Twoich bojow

Adam

--