LS-120 "a: Drive"

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 09 Nov 1997 - 14:55:57 MET

Maciej Rusinek wrote:

[...]

 MR> Pytanie w kwestii szybkości - ile Ci wyciąga transferu pod Win95 a
 MR> ile pod DOS ?

Nie widzę istotnych różnic - 250-280 KB/s

 MR> Mam ZIPa parallell od paru mies. i po kombinacjach konfiguracyjnych
 MR> osiąga: DOS ok. 500kB/s - to jest OK i zrozumiałe

Dla mnie nie jest zrozumiałe - 500 kB/s daje ok. 30 MB/min, a producent podaje
max. 20 MB/s. Te 20 MB/s udało mi się osiągnąć tylko na jednej maszynie, w domu
nie przekracza 18 MB/min (300 KB/s). Piszczę oczywiście o transferze przy
konfiguracji _pewnej_ - nie interesuje mnie sam zapis bez możliwości odczytu.

 MR> Win95 ok. 200-250 kB/s - dlaczego (jest ustawiny jako epp speed 6)
 MR> ?????????

Normalka - nic groźnego.

 MR> Masz jakieś sugestie ?

Wymiana na ATAPI lub SCSI. Wiem, że przykre, ale to jedyna możliwość sensownego
przyśpieszenia, tylko po co? Mi kopiowanie pełnej dyskietki w 6-7 minut nie
przeszkadza, a w swoim komputerze mam i tak ATAPI - parallel wożę ze sobą i
używam tylko u klientów.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl