Re: Monitor mi się trzęsie!

Autor: Robert Scurvy (roberts_at_polandmail.com)
Data: Mon 10 Nov 1997 - 20:06:45 MET

Cześć.

Bardzo dziękuję za odzew. Teraz do rzeczy:

>Proszę sprubować dodać kółko ferytowe na kablu od monitora.

Na kablu od monitora jest takie zgrubienie. Zawsze myślałem, że to
jest właśnie to...?

> To moze byc objawem tego ze uzywasz w wysokiej rozdzielczosci
> i jest wlaczony interlace. Zmien tryb na cos mniejszego
> i zobacz jaki bedzie skutek.

Robiłem to już setki razy i nic. Obraz skacze też pod Dos'em więco to
chyba nie chodzi o rozdzielczość.

>Sprobuj go podpiac do innego komputera, najlepiej z karta innego typu.
>Bedziesz mogl wyeliminowac lub potwierdzic to podejrzenie.

Jestem umówiony na poniedziałek.

>Sprzwdź, czy w pobliżu (1-2m) nie idą jakieś przewody energetyczne
>(np zbiorcze w ścianie, puszki, skrzynki rozdzielcze etc.)

>Czy monitor nie stoi w pobliżu jakiegoś zasilacza, transformatora ?

Komputer jest w domku jednorodzinnym i nic tu nie biega ;) najbliżej
ma tu do kaloryfera - jakieś 2m.

Będę sprawdzał kartę (to o czym pisał Andrzej Sarbinowski - to może
być to, szczególnie, że te same karty) i 'odświeżanie' (Romero). Mam
tylko prośbę do Romera... gdybyś mógł dać mi znać na maila gdzie takie
programy dostać i jak się nazywają... ...dzięki.

Jeszcze raz chciałem *wszystkim* podziękować za pomoc (fajnie, że
można kogoś liczyć :)))

Robert