Re: Odp: Plyta Soyo 5TF2 i dual voltage

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_nospam.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 09 Nov 1997 - 15:34:52 MET

Mam tą samą płyte i wg mnie jest na niej obsługa procesorów 'dual
voltage'. - Do wyboru rodzaju zasilania służy zworka JP35.
'Dual voltage' wymagają nie tylko MMX-y, lecz również niektóre
AMDK5,K6,Cyrix 6x68L i Cyrixy M2 ( wg instrukcji obsługi )

Mam niemiecką instrukcje - strona 22 "Dual Voltage CPU Einstellungen"
lub rysunek 2-2-2.

--
Rafal Lukawski  mailto:rafal_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl
Home Page:      http://dumb.iinf.polsl.gliwice.pl/~budda