Re: Jak caly sytem przeniesc z 1.6 GB na 3.2GB

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 04:42:54 MET

Tomasz Michun wrote:

> On Fri, 07 Nov 1997 14:06:31 +0100, Robert Slaski
> <slaskir_at_ee.pw.edu.pl> wrote:
> (ciach)
> Nie, to juz przesadziles. Nie ma czegos takiego jak wykrywania nowego
> dysku. Sprawdz z dowolnym twardzielem (EIDE) i sie przekonaj. To samo
> dotyczy CD-ROM (EIDE).

Nie przesadziłem, tylko użyłem skrótu myślowego. Nie chodzi tu o nowy
dysk, Winda wykryje ponownie kontroler dyskowy, a manewr ten ma na celu
to, żeby móc używać długich nazw plików na nowym dysku.

Niedawno robiłem takie przeniesienie systemu (z 420MB na 2GB), sam do
tego po paru próbach doszedłem i wiem, że taki patent działa.

Pozdrawiam,

-- , --
-- Robert Slaski --
-- mailto:slaskir_at_ee.pw.edu.pl mailto:slaskir_at_polbox.com --
-- --