Monster czy można spalić go programowo

Autor: Kobo (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 20:27:11 MET

 Mam ciekawy efekt jak uruchomiłem taki programik ściągnięty z 3dfx mani
to ustawiłem na nim odchylanie o częstotliwości 120 na 60 i po paru
razach wyświetlał na ekranie tak jak trzeba (mam monitor wyświetlający
częstotliwość)
ale po tych paru razach zaczął nie reagować na zmiany częstotliwości i
zaczą wyświetlać z częstotliwością 31 na 60
Czy ktoś coś na ten temat słyszał by można przegżać procka
Monstereczka
czy tesz to cudzinko jest idioto odporne
Krzysztof