polskie znaki pod norweskim W95

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 19:53:52 MET

Czesc,

niestety bieda zmusila mnie do pomocy komus kto ma W95
w wersji norweskiej i nie chce jej zmienic na polska
ale chce uzywac polskich liter.
Zanim zaczne grzebac w konfiguracji chcialbym sie od
kogos doswiadczonego przez podobny los jak to szybko
i bezbolesnie zrobic. W koncowym efekcie przelaczanie
miedzy polska klawiatura i znakami i norweska nie
powinno wymagac restrtu systemu.
Mam CD z polska wersja W95.
 jakie pliki nalezy przegrac i jak uaktywnic zeby to
zadzialalo.

Please, nie wysylajcie mnie na grupe pl.comp.W95 :)
Zeby innych nie zanudzac to mozna porady wysylac
"na priva"

TIA