Re: Zoltrix FM336VSP - badziewie?

Autor: Vathar (vathar_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 18:27:16 MET

On Sat, 8 Nov 1997 13:45:23 +0100, "Leszek Chwaliński"
<humansoft_at_radom.top.pl> wrote:

>Zachęcony testami Chipa (10/97) kupiłem kolejno dwa modemy zewnętrzne
>FM-336VSP. Oba spisują się bez zarzutu. Natomiast z kolejnymi dwoma nie
>mogę sobie poradzić
>((
>Żaden nie potrafi wybrać numeru. Najczęściej słyszę nieprzerwany sygnał centrali, a w tle wybieranie numeru, no i oczywiście połączenia nie ma. Jeżeli podmienię na Microcoma (nawet bez zmiany drivera) wszystko jest OK!
>Czy ktoś miał podobny problem, a może oba Zoltrixy są uszkodzone?

Spojrz pare postow wstecz. Jestes pewien ze on laczy? Moze nie
rozlacza? Moj tak mial i nie byl to jedyny przypadek (patrz wyzej).
Jak nie rozlaczyl poprzedniego polaczenia to nie chcial polaczyc
nowego. Takie same mialem objawy. Modem wymienilem.

< Vathar >