Re: TPSA Internet linia dzierzawiona

Autor: Futszak (maarshie_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 00:44:53 MET

>Dzwonilem dzisiaj do TPSA i linia dzierzawiona kosztuje :
>oplata stala 40zl + oplata za kilometr lacza +
>ok. 850 zl za podlaczenie tej linii dzierzawionej do modemu
>TPSA/Internetu, w tym modem motorola do twojego PC w domu.
>Czyli zabawa zaczyna sie od 1.000 zl miesiecznie.
>
>Jezeli jest gdzies taniej
>jak piszecie ,ze tylko 200 zl to powiedzcie gdzie, bo jmusze miec stale
>lacze 24 godz.
>Place ok. 400 zl miesiecznie za telefon .

Wszystko ma swoja cene, podlaczenie do TP.S.A. jest drogie, ale uzyskujesz
za to mozliwosc korzystania z dosyc szybkich lacz.
Nie mam pojecia gdzie mieszkasz, poprostu zajrzyj na liste providerow
http://www.wsp.krakow.pl/providers/providers.html
wybierz tego co jest najblizej Ciebie, zajrzyj na jego strone i tam
powinienes znalezc cennik.
Pamietaj, ze nie samo przylacze, ale linia dzierazwiona kosztuje najwiecej,
a wiec co z tego ze gdzies tam oferuja przylacza za 200zl/mies skoro za
lacze dzierazwione zaplacisz 5 razy tyle :(

Futszak