Re: Poczta SKOPANA...

Autor: Leon (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 16:53:37 MET

MEFISTO napisał(a) w artykule <199711071145.MAA25313_at_butler.medianet.pl>...

: HEY
:
:Czy ktos wie co zrobic, by zreperowac folder w Internet Mail'u ???
:Nie moge skasowac listow, gdy naciskam "usun" pojawia sie napis
:"Ten folder zostal uszkodzony. Bedzie teraz naprawiany." A pozniej
:"Usuniecie zaznaczonych wiadomosci nie bylo mozliwe. Wystapil
:blad."
:
:Czy ktos wie co z tym qrestwem zrobic ??? Strasznie prosze o
:pomoc... bardzo, bardzo, jeszcze troche a mnie szlag trafi...
:
:
: Mefi
:
:mefisto_at_medianet.pl - http://www.medianet.com.pl/~mefisto

W systemie Windows jest takie narzedzie "Naprawa Poczty" o kórym wiele
osób nie wie lub nie pamieta uruchom wskaż ew,plik /nazwa folderu który
ma naprawić.Mnie tak naprawił wprawdzie straciłem kilka listów bo był
to folder "wysłane elementy"ale 95% zostało i działa.

# # # # # # # *** Pozdrowienia ***
# # # # # # # # # leohay_at_pr.onet.pl
# # # # # # # ICQ 3453702