Re: Jak caly sytem przeniesc z 1.6 GB na 3.2GB

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_polbox.com)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 02:20:22 MET

 Tomasz Michun napisał(a) w artykule <3462f691.2243825_at_news.tpnet.pl>...

No - nie tak prosto !
>Drugi (nowy twardziel) na drugim porcie jako master, start z
>dyskietki,
teraz :
fdisk - zalozenie partycji - przy takim dysku i FAT16 ja bym zalozyl
trzy partycje po 1,05GB lub jedna 1,05 i jedna 2,1
(patrz dyskusje na pl.comp.win95 na temat wielkosci partycji)
pierwsza trzeba zrobic aktywna

>komenda sys d: (chyba , ze na pierwszym wiecej niz jedna
>partycja) restart (juz bez dyskietki) tworzysz na nowym katalog
>windows i przegrywasz wszystko jak leci (z wyjatkiem pliku wymiany
>rzecz jasna). Potem pozostale katalogi

OK, ale najpierw w Widok/opcje dowolnego folderu trzeba ustawic,
ze maja byc widoczne wszystkie pliki - bo nie skopiuje ukrytych

>. Sprawdzasz czy dziala
>wylaczajac pierwszego twardziela w BIOSIE. Nie zawsze wystarczy
>wylaczyc, czasem trzeba odlaczyc fizycznie.

A czesto tzrba ten nowy zapodac na pierwszy kanal IDE