Re: Kieszonka Optimuza to szmelc

Autor: Krzysztof (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 23:43:48 MET

 Kieszonki Optimusa służą do tego by siedziały tam gdzie je serwis
założył i to całkiem od czasu do czasu powinien człowiek się zgłosić
do serwisu na przegląd
a wogule to dysków nie przekładałem tylko kieszonki o tym samym
standarcie i przypuszczam że zwarło się zasilanie .
Krzysztof

Radoslaw Poplawski napisał(a) w artykule
<3460537d.1780384_at_news.icm.edu.pl>...

Akademia
>[...]
>
>Tzn. powiedzieli, ze kieszonki Optimusa nie sluza dio przenoszenia dyskow?
>A powiedzieli do czego sluza?
>
>Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
>--
>F1: http://www.kki.net.pl/f1/
>F1LC: http://www.kki.net.pl/f1/competition/competition.html
>-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj
mailto:radekp_at_usa.net --