Re: cubick player a midi

Autor: Wojciech Kulasa (fgf_at_kki.net.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 23:04:48 MET

slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Tomasz Slodkowicz) wrote:

> wziasc 1.6x

Niekoniecznie, z 1.7 tez dziala - na SBPro.
Jak rozumiem normalne MODy CP odgrywa bez zarzutu.

Czy masz na pewno dobrze wpisana sciezke w cubic.ini?
np.
[general]
guspatchpath=c:\music\guspatch

Czy na podanej sciezce znajduje sie default.cfg dla patchy GUSowych?

Wojciech Kulasa | Fingolfin
*      fgf_at_kki.net.pl     *