Re: Jaki modem?

Autor: Tomek (tomi_at_ispid.com.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 21:30:07 MET

Wszystko, tylko nie zoltrix. Jest niestabilny, wiesza system, voice
sie nie sprawdza, bledy w komunikacji ze standardowymi maszynami
faksowymi, kiepskie oprogramowanie.
nie polecam tez zooma.
jezeli juz na cheapach rockwela, to gvc 33.6 voice zewn - model
vf1128/r6 (dobrze wspolgra z polska siecia, voice dziala super, a poza
tym - chyba jako jedyny w tej cenie - ma mozliwosc pracy na dziezawce
w pasmie fonii!!!
jest tez - podobno bardzo dobry - polskiej produkcji, ale jeszcze go
nie testowalem. moze w przyszlym tygodniu, jak mi przysla.

pozdrawiam
Tomek