Re: jakie jest haslo

Autor: Pawian (pawian_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 21:39:48 MET

On 6 Nov 1997 17:30:24 +0100, 0kamil_at_polbox.com (pIkpOk) napisal:

>czesc
>dzwonilem pod jeden z bezplatnych numerow a konkretnie pod 080020067
>nistety nie znam chasla moze zna je ktorys z dyskutantow
>terminal po wybraniu numeru wyglada tak:
>
>** Ascend MAX200 Terminal Server **
>

>Login: ppp
>Password:
>Challenge:
>Enter next password: ***
>
>** Bad Password

czesc jak ja sie na liscie zapytalem o haslo to mi taki jeden gosciu
powiedzial ze mam wziac srubokret, rozkrecic obudowe i zewrzec jakas
zworke. a z tego co napisales powyzej wnioskuje ze haslo to "Bad" albo
moze sie juz poloze do lozka czesc
Pawian

  /--\ Wszystko przemija
( 0 0 ) nawet najdluzsza zmija