Re: ViewTop na VooDoo Rush

Autor: Gogo (gogoad_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 20:15:07 MET

 To jest chyba chip Aliance 128bit. Ale gorszy od ET6000. VooDoo Rush nie
możę pracować z ET6000 (o ile mi wiadomo).

Pozdrowienia Andrzej Duś Jr - Gogo
E-mail gogoad_at_polbox.com
http://free.polbox.pl/g/gogoad
ICQ 3360422
Raptors Quake Clan.

Piotr Bojarski napisał(a) w artykule
<01bceb01$69210e80$LocalHost_at_default>...