Re: Quake test

Autor: Przemyslaw Adamski (padamski_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 19:40:38 MET

At 03:33 PM 11/6/97 +0100, you wrote:

> Witam: czy moglbys zadac to pytanie na wlasciwej grupie, tzn.
> pl.rec.gry.komputerowe ? Tam przynajmniej mam zalozony filtr na slowo
> "quake"....

Jezeli juz o to chodzi to nie interesowal mnie Quake sam w sobie, a jedynie
test mojej karty graficznej. Pare osob pisalo o tym jak chodzi Quake na
jakiejs karcie i jest to test porownawczy - cokolwiek by to mialo znaczyc.
Wiec zaloz sobie lepiej filtr tez na tej liscie bo ciagne dalej ten watek.

        Na mojej podrobce Tsenga et6000 wyciagam 55,3 fps na 320x200 i 20,5
fps na 640x480.To tak dla porownania. (Asus tx97e to ip200 mmx).
Prosze o porownanie z Waszymi kartami. Ile daje Potwor? Moze na priv zeby
nie denerwowac niektorych czytelnikow.

Czesc.
        Przemyslaw Adamski <padamski_at_friko.onet.pl>