Problem rozlaczaniem polaczenia

Autor: Piotr Bojarski (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 19:00:55 MET

Czesc
Mam pewien problem i nie potrafie wykryc przyczyn jego powstawania
A wiec do rzeczy
Po zainstalowaniu modemu pojawil sie dwa razy ten sam problem.
Raz gdy zerwalo mi polaczenie z winy TPSA telefon zostal gluchy
jabky nie bylo w nim pradu.
Drugi raz prawdopodobnie po prawidlowym rozlaczeniu sie linia
zostala rowniez glucha (nie sprawdzilem jak zwykle czy sie dobrze
rozlaczyl wiec nie jestem pewien czy wina lezy po stronie modemu)
W obydwu przypadkach pamogl zwykly telefon od kogos z zewnatrz

Mam pytanie. Cz to moze byc wina odwrocanych kabli we wtyczce ?
Musialem zrobic sobie przedluzenie do swojego pokoju
Jezeli ktos spotkal sie z tym problemem prosze o odpowiedz, takze na priv.

Pozdrawiam
Piotr <pibojar_at_priv.onet.pl>