Re: Twardziel udaje ze go nie ma - co zrobic

Autor: Tomasz Michun (michun_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 10:02:04 MET

On 7 Nov 1997 06:47:03 GMT, "Marcin Florczyk"
<marcin_at_radioplus.com.pl> wrote:

>Mam taki problem:
>HDD Conner CFS420A
>Wcze?niej by3a na nich winda95.
>Po zmianie fdiskiem partycji na jedn? dysk nie chcia3 przyj?{ boot sektora,
>tzn system by3 transfered ale komputer z tego dysku nie chcia3 sie
>bootowa{.
>
>Potraktowa3ek go programem do niskiego formatu (chyba marnym a tylko taki
>mia3em) sytuacja wygl?da tak:
>BOIS dysk widzi poprawnie.
>System oper. nie bo nie ma na nim partycji.
>Fdisk widzi ale nie moze zalo?y{ partycji tzn zak3ada i widzi je ale do
> [...]

No dobra, zalozyles partycje fdiskiem, ale czy ja uaktywniles?
(znaczek A kolo partycji). Pamietak tez o restarcie kompa a nie samym
wyjsciu z fdiska. Jesli to nie to - to przykro mi ....
Programu do formatowania na niskim poziomie nalezy uzywac 1 (slownie -
jeden) raz w zyciu, po to tylko, zeby sie przekonac, ze nie nalezy go
uzywac. ;-)

T. Michun