Problem z S3

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 07 Nov 1997 - 01:06:53 MET

Jacek Fiok wrote:

 JF> Mam kartę MiroCrystal 22SD (2MB) - siedzi na niej S3 Trio64.

[...]

 JF> Co robić (ja chcę Vesę2.0 / linear framebuffer!)...

Jedyne co moge poradzic, to zassanie z site'a S3 aktualnych driverow dla
Trio32/64 i aktualnej wersji S3VBE oraz male narzadko o nazwie S3FIX. Mialem
bardzo podobne problemy przy Miro 12SD (Trio32 VLB) i Szklarni95 - drivery na
site Miro byly przestarzale, z bledami w opisie (adresowanie bufora linear) oraz
- co najpaskudniejsze - wieszajace sie. Po zassaniu 'uniwersalnych' z site'a S3
mialem juz spokoj.

Co do odpalania gierek, to podam Ci mojego batcha do duke'a (pod Szklarnia):

=== Cut ===
@echo off
vbe v l g
s3fix3
duke3d
s3fix3 u
vbe /u

vbe to s3vbe ze zmieniona nazwa ;-) Batch przezyl Miro12SD (Trio32), Trio64V+ a
teraz ViRGE.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl