Re: Netszkapa 40 i kanały

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 00:52:08 MET

Łukasz Bajoński wrote:

> Przem Kowalczyk <przemkow_at_polbox.com> napisał(a):
>
> /> Jarek Zelazko wrote:
> />
> /> > Czy Netszkapa w wersji 4.01 obsługuje kanały informacyjne ? A jeśli
> /> > nie to czy ma zamiar je obsługiwaćw nowszej wersji ( i czy ta wersja
> /> > już jest ) ???????
> />
> /> Jeśli chodzi ci o technologię 'push' - jak najbardziej. Służy do tego
> /> Netcaster. Jeśli zaś, o to cudo które wymyślił MS - nie i nie będzie.
> /> Jest to napisane na stronie Netscape'a, w Faq na temat Netcastera.
> [...]

U mnie jakoś chodzi. Co prawda nie zawsze ściąga kompletne strony, ale te
kanały, które mu dodałem jakoś chodzą. Zgadzam się jednak, że program wymaga
jeszcze dopracowania.

pozdrówka

    Przem

--
Przemysław Kowalczyk     |  Technical University of Gdańsk   |
przemkow_at_polbox.com      |               E T I               |