Re: Skad kilka FAT'ow w jednym dysku?

Autor: Krzysztof Trybowski (trybik_at_kki.net.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 22:01:39 MET

> No wlasnie skad sie biora HDD0, HDD1, HDD4, HDD5, HDD6, HDD7 podczas
> sprawdzania mks_VIR'em dyskow twardych. Mam w PeCecie dwa rozne i tak mi
> pokazuje. Raz pokazal mi 14 tablic partycji. Sprawdzalem na innym
> komputerze byly dwie albo jedna. Co to moze byc? (Na pewno ma jedna)

W temacie napisałeœ "kilka FATów" a tu piszesz o tablicach partycji. To
zupełnie co innego.
MkS_Vir istonie czasami pokazuje iloœć tablic partycji wziętš z sufitu -- u
mnie tak się dzieje zawsze, gdy podpinam dysk pewnego kolegi (niestety
skleroza wiadomo co, i nie pamiętam co to za dysk).

Sprawdzałeœ na innym komputerze? Tzn. przepišłeœ swoje dyski, czy
sprawdzałeœ po prostu z innymi dyskami? Otóż MkS_Vir powinien pokazywać
tyle "HDDx" ile jest dysków twardych (każdy ma jednš).

Co do FATów to sš dwie kopie na każdej partycji, ale nie ma to nic
wspólnego z powyższymi objawami.

--
Krzysztof Trybowski
http://www.kki.net.pl/ktrybow