Re: Ktore plyty CD-R

Autor: Bartek Nagorny (XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 19:21:19 MET

On 5 Nov 1997 09:19:54 GMT, "R_at_bbit" <rabbit_at_fulcrum.waw.pdi.net>
wrote:

>Uzywam TDK (byly najtansze z firmowych) i wszystko jest OK a nagralem ich
>10!

Po nagraniu 500, 800 mozesz mowic o jakosci. Ja nagrywalem na
filipsach - z winy nagrywarki czy mojej nie padla zadna. Pozniej /po
1.5 roku/ co prawda zaczela sie psuc nagrywarka i kosila kazda plytke,
ale to juz inna bajka ;)

Przed odpowiedzia via e-mail usun XXX z mojego adresu.
e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14