Re: Jaka wybrac? Epson czy HP?

Autor: Lech Klaude. (claude_at_polbox.com)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 17:46:11 MET

Adam Plaszczyca <trzypion_at_micros.micros.com.pl> napisał(a) w artykule
<63l8ou$fhb$6_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> Kupując HP kupujesz drukarkę i kupę reklamy.
> Kupując Epsona kupujesz drukarkę i trochę reklamy.
>
> A teraz pomyśl - gdzie kupujesz więcej drukarki?

Z doswiadczenia wiem, ze Epson to chlam z ta swoja drogowymienialna
glowica. HP chodzi spoko na Pelikanie po 3 razy kalamarz i to Ci daje
prawie darmowy atrament :))

> Sprawa druga - HP w moim odczuciu jest drukarka strasznie delikatna.
> O jakości nie wspomne - Epson jest w tym punkcie bezkonkurencyjny.

HP jest w zasadzie drukarka biurowa i moim zdaniew wysoko odporna w pracy
uzywam go codziennie i dziala od kilku lat bez zadnej awarii, w domu mam
Canona i takze nie narzekam. Jedyna wada HP jest wielkosc i koniecznosc
czyszczenia od czasu do czasu rolek pobierajacych papier, tu Canon jest
znacznie lepszy.
> --
Pozdrawiam "12"