Re: Zyx i no dial

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 13:43:25 MET

Witaj

Andrzej Bednarczyk <andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl> napisał(a) w
artykule <199711060822.JAA07111_at_polonez.man.lodz.pl>...
> Siemka.
>
> Pojawił się problem. Mam Zyxel'a U1496S+ (zewn. na LCD). Do tej
> pory (jakieś 4 mies. temu) chodził spokojnie na 486-tce w pokoju u
> rodziców i nie było problemów. Teraz mam 200MMX i pojawiły się problemy
> u mnie w pokoju. Win95 bez problemu go wykrywa, potem przy próbie
> połączenia wywala komunikat: Brak odpowiedzi modemu. Sprawdź połączenie
> itd. Testy z poziomu ustawień modemowych (info/more info) działają -
> wywala ok. Nie dialuje. Z poziomu Dos'a nawiązuje kontakt (uaktywnia sam
> [...]
Mam taką propozycję. Pofatyguj się do pokoju rodziców. Wyjmij z tego 486
śledzia z komami + tasiemki przejdź do swojego pokoju, zamontuj, spróbuj i
napisz co z tego wynikło. Sądzę, że warto.
 == MACIEK --> Krakow ==
 == maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==