Re: LS-120 "a: Drive"

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 12:05:55 MET

Janusz Sklorz napisal (-a) :

> PC WWORLD KOMPUTER 5/97 (i chyba 1/97).
> Madrzy ludzie powiadaja, ze ten standard sie nie przyjmie.
> Chyba jednak ZIP.
> --

Ja mam LS-120 bo go dostalem ale praktycznie z niego nie korzystam bo nikt
nie ma takiego napedu w okolicy. Mam go podlaczonego do ASUSa T2P4, nowe
BIOSy juz rozpoznaja ten naped wiec nie ma problemu. Durnialy tylko moje
WinNT ale (nie mogly sie zdecydowc czy jest to kolejny flop czy moze
wyjmowalny HDD i nie zawsze chcial dzilac). Dorwalem gdzies (chyba na WWW
producenta) jakis patch do LS-120 po NT i teraz jest jako flop B: i dzila OK.
Nie widze jednak przyszlosci dla tego napedu, nawet Compaq sie wycofal z
instalacji LS w swoich komputerach. ZIP wygra ta wojne tym bardziej, ze
IOMEGA rozdaje licencje na produkcje wewnetrznych ZIPow. ZIP IDE/SCSI jest
tez duuuzo szybszy od LS.

Piotrek