Re: Cyrix M1 6x86 133MHz

Autor: Konrad Stępień (stefan_at_interdata.com.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 00:26:14 MET

Marcin Debowski wrote:

> Hej !
>
> Czy ktos moglby zrobic male podsumowanie do jakich celow (edycja
> tekstu, arkusze kalk. itp) mozna spokojnie stosowac taki procesorek i na
> jakich platformach a gdzie wylozy sie na pewno.
> Mam do zmodernizowania jedna maszyne, typowo biurowa: win31EE na dosie
> 6.2, Word6.0, AmiPro 3.1, siec pakietowa tcpip lub lanman. Osobno
> malutki linux z jadrem cos kolo 1.2 jako xterminal. Czy to zagra ?
> Jak zwykle w takich przypadkach chodzi o minimalizacje kosztow.
Raczej nie powinno być problemów
Ja mam 200+ (czyli 150), chodzi na Linuxie i G95 + Office 7.0 + Corel
Tylko na linuxa warto założyć patcha, ale bez tego też chodzi, tylko
system wykrywa go jako 486

--
Konrad Stępień              | InterData s.c.	http://www.interdata.com.pl
konrad_at_interdata.com.pl     | Łódź Wólczańska 225 tel (42) 81-44-38