1 wola 2 czyli Grego czyli bylo Re: Pascal

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 00:45:47 MET

On Wed, 5 Nov 1997 09:26:10 +0100 (CET), Grego wrote:

>To nie ja, ja jestem ten ubogi... Ale jak nas bedzie
>wiecej, to mozna ponumerowac. :)
>
>--
>Grego
>egrego_at_polbox.com

to badz laskaw umiescic w swojej sygnaturze imie i nazwisko
zamiast wstawiac w niej dokladnie te same informacje ktore
juz widnieja w naglowku Twojej poczty - raz ze to nie ma
zbyt wiele sensu, dwa ze pozwala uniknac pomylek, trzy -
kwestia zasad: etykiety, netykiety i zwyczajnego savoir-vivre

Grego

Gregorio Kus              Grego_at_RMnet.it      Grego_at_cyberspace.org
postmaster_at_amk.rmnet.it   2ndAdmin_at_iName.com  Grego_at_FreeNet.hut.fi