Re: Co Wam zawinil Optimus !!!!!!!

Autor: Bartek Nagorny (XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 00:03:55 MET

On 4 Nov 1997 23:37:58 +0100, karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>Ej... ja wiem ze Inwar i CCC nie lubia sie za abrdzo i w wielu miejscach
>ze soba konkuruja, ale zeby az tak na liste to wyciagac ;)
>
>karpio

W Inwarze mozna miec konto - nie trzeba tam pracowac ;)

A co do CCC, to onegdaj na 5 majli /puszczanych w odstepach 1
dniowych/ mi nikt nie odpowiedzial - dalem sobie z moskami spokoj.

Przed odpowiedzia via e-mail usun XXX z mojego adresu.
e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14