Re: Co jest zlego w CD x24 Samsunga?

Autor: Przemek Pisarek (pizarro_at_ids.edu.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 22:38:53 MET

On Sat, 01 Nov 1997 17:33:05 GMT, popej_at_friko.onet.pl (Andrzej
Popowski) wrote:

>Spotkalem sie z powielana opinia, ze nie nalezy kupowac CD Samsunga
>24x. Czy ktos moze wyjasnic dlaczego? Jakie wady ma ten naped?
>

>Pozdrowienia,
>
>Andrzej Popowski

Osobiscie go nie testowalem, ale jakis czas temu pare osob poruszalo
ten temat na news i bardzo go sobie chwalilo
Takze Enter z pazdziernika testuje napedy i Samsung wypadl dobrze,
tylkko nie jestem pewien czy to byl 24x czy 16x (nie mam pod reka
numeru)

Pozdrowienia

                        Pizarro

ppisarek_at_polbox.com