Re: Jaka wybrac? Epson czy HP?

Autor: Piotr Bojarski (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 21:29:11 MET

Jabym sie z tym nie zgodzil, trzy Epsony z ktorymi miałem ostatnio
doczynienia poszly do serwisu na gwarancji.
A serwis Epsona (FF Computers) to insza inszosc. Jedna z moich drukarek
jest
tam juz ok 1 miesiaca i nie wiadomo kiedy ja naprawia (podobno sie zgubila
?!)
ale dostalem inna w zastepstwo (po wielkiej awanturze) wiec to olewam.
Niech szukaja.
Osobiscie uwazam ze najgorszy patent Epsona to glowica wielorazowego
uzytku, niby lepsza jakosc ale jak ci zaschnie atrament (zdarza sie ze i
oryginalny)
to musisz kupic glowice za klikaset zlociszow. Moze te nowe co weszly
niedawno
na rynek beda lepsze

Piotr <pibojar_at_priv.onet.pl>

Adam Plaszczyca <trzypion_at_micros.micros.com.pl> napisał(a) w artykule
<63l8ou$fhb$6_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...