MMX w zwyk³ej p³ycie

Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 16:51:26 MET

Hej,
Mam takie pytanie - czy mo¿na wsadziæ procesor intela p166mmx do
zwyk³ej p³yty - to znaczy do p³yty, w której teraz jest p100, p³yta
by³a kupiona 1,5 roku temu i siê nazywa Biostar MB-8500TAC. Pytam siê,
bo kto¶ mi mówi³, ¿e siê nie da bo musi byæ napisane na p³ycie, ¿e
obs³uguje napiêcie 3,3V, a teraz s³ysza³em od kogo¶ innego, ¿e mo¿na
wsadziæ mmxa do takiej p³yty i bêdzie chodzi³, tylko ¿e nie bêd±
wykorzystywane wtedy dodatkowe zalety tego procesora. Jak to jest
naprawdê???

Pozdrawiam,
Krzysiek