Re: Bill Gates

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 02:19:41 MET

"Slawek" <sd000001_at_polbox.pl> writes:

> Linux? Ja mam na mysli system operacyjny a nie hobby.

Ty widziales kiedykolwiek Linux'a (watpie, bo bys raczej takich rzeczy
nie pisal)?

A takiego np. Cray'a czy P/Challenge'a widziales? To tez hobby, jak
rozumiem? Bo szczerze mowiac Linux znacznie bardziej przypomina te
ostatnie, niz robia to te wszystkie W*.

Ale coz, musze chyba sobie uswiadomic, ze takie malenkie PPro ze 128MB
RAM (i nastepne 128 MB w drodze), co na nim kilkadziesiat osob
jednoczesnie pracuje, to tylko takie moje hobby...

--
Krzysztof Halasa