Re: Pętla prądowa i RS-232

Autor: Przemek Debinski (pdebinski_at_gps.com.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 12:19:34 MET

Szybkosc zalezy od konkretnych rozwiazan. Np. jest cos takiego co sie
nazywa Short Range Modem i po 4 drutach robi transmisje 115200 bps na
odleglosc kilku kilometrow. Poszukaj http://www.rad.com lub www.patton.com.

Mariusz Kraska <kraska_at_polbox.com> wrote in article
<63p6eq$96a_at_info.nask.pl>...