Re: Hjundaj 15G+

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 11:20:23 MET

: Jedne wady (mi mało przeszkadzają) to lekka mora w wyższych (1024x768)
: rozdzielczościach, i odrobine rozchodząca się zbieżność kolorów przy
: samej krawędzi ekranu. I chwilę trwa, aż osiągnie maksymalną jakość

A tego nie mam mimo ze na codzien pracuje w 1200x1000.

: obrazu po włączeniu (kilka minut aż się do końca ustawią kolory, ale to
: ma większość monitorów, w normalnej pracy, poza grafiką, to nie
: przeszkadza)

No to wystepuje .. troszke upierdliwe. Szczegolnie jak wstaje z uspienia.

: Podsumowując: w tej klasie cenowej moim zdaniem to bardzo dobry wybór.
: Przynajmniej tak było wtedy, gdy go kupowałem (wiosną). Obejrzałem
: wówczas sporo monitorów w tej klasie cenowej, ten mi się najbardziej
: podobał (nie widziałem wtedy tych nowych CTX).

Popieram. Mi tez.

--
 Slawomir Sidor