Pomocy! - jaki nowy procesor?

Autor: Paweł Kucharski (pawkuch_at_polbox.com)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 10:47:59 MET

Wiem, ze na pewno bylo to juz x razy, ale nie wkurzajcie sie!
Mam 486, chce zmienic go na Pentium. Myslalem o czyms z zegarem 200 Mhz, na
wiecej nie mam kasy. Co wybrac - Pentium 200MMX czy AMD-K6-200?
Komputera uzywam glownie do przegladania Internetu, edytorow tekstu pod
Win95 i czesto do grania (strategie, symulacje, czasami strzelaniny 3D). Do
nowej plyty (chyba Intel TX) i procesora doloze 32MB SDRAM-u i Matroxa
Millennium, czy ktorys z tych procesorow bedzie z tym wyraznie lepiej
wspolpracowal?
Przeczytalem mase arytkulow w gazetach i z tego co pisza to ponoc K6 jest
szybsze pod Win, a Pentium w grach dosowych, glownie 3D. Czy ktos wie,
jakie wyniki osiaga K6 z nowych chipsetem AMD-640 zoptymalizowanym do ich
procesorow (odpowiednik Intel TX) i na jakich płytach on jest zamontowany
(na stronie AMD na razie podaja tylko 1 płyte z tymi ukladami)?
Nie radzcie tylko, zebym kupil P2, bo na razie cena troche nie ta!
Z gory dzieki za wszelkie sugestie.

--
Paweł Kucharski
pawkuch_at_friko.onet.pl