Re: Skrypt logowania

Autor: Safon (safon_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 09:04:43 MET

Qrczak wrote in message ...
On 3 Nov 1997, Przemo Karlikowski wrote:

> Ze skryptem nie będzie pojawiało ci się okno terminala i PPProsiło cię o
> 3 literki PPPppp...

Ależ ja też nie mam żadnego skryptu. I nie prosi o żadne literki, nie
pojawia się okno terminala (chyba że je sobie włączę w opcjach). Też nie
wiem, po co ludziom te skrypty - chyba coś zainstalowałem, co zastępuje te
skrypty, alke co? IE? MsPlus?

Jeśli kładłeś Dial-Up z MsPlus asz odpowiedź. U mnie okno terminala
przestało się pojawiać po zainstalowaniu tegoż czegoś.
Pozdrawiam

--
Safon                mailto:Safon_at_kki.net.pl