prosze o pomoc

Autor: Paluch (paluchmen_at_hotmail.com)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 01:25:35 MET

 Mam problem. Bawiłełem się trochę z procesorem na Abicie PX5. Pewnego
razu jednak komputer nie uruchomił się zmieniając wygórowane ustawienia
na dopuszczalne i teraz w ogóle nie chce się uruchomić (nawet bios).
Sprawdzałem procesor i jest ok. Czy winny może być bios który pomimo
ustwaienia zworki na kasowanie zawartości i tak się nie uruchomił?
Komputer zachowuje sie tak jakby nie miał biosa (porównywałem z
zachowaniem drugiego komputera). Czy bios mógły się poprostu popsuć? Co
powinienem zrobić abym mógł dalej używać komputera?

z góry dziękuje za pomocne odpowiedzi

Bartosz Palusko - Paluch
e-mail: paluchmen_at_hotmail.com

////Save your ass, wear a helmet!\\\\