Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 00:40:51 MET

"Slawek" <sd000001_at_polbox.pl> writes:

> A w Polsce ludzie wstydza sie mowic normalnie o pieniadzach za to wypada miec
> mercedesa samcohod i jechac na wakacje na majorke.

Mercedesa? Watpie, nie oplaca sie, bo to na siebie nie zarobi. Lepiej
kupic jakas maszyne sredniej klasy i sprzedac ja po kilku latach,
jak sie juz np. zamortyzuje.

Chociaz jak ktos lubi nieco wiekszy luksus za kilkukrotnie wieksza cene
- w sumie ostatnio musze niestety troche jezdzic tzw. zlotowami, bo mi
nieco nadpsuli samochod i jeszcze jest w warsztacie (a przeciez
ubezpieczalnia, co udzialy w niej maja panie X i Y, nie daje innego
samochodu na czas naprawy), i te zlotowy rzeczywiscie sa _nieco_
przyjemniejsze.

Na Majorke? Cos tez mi sie to nie widzi - co tam moze byc ciekawego?
To juz lepiej w jakies gory pojechac - wcale nie jest duzo drozej,
a znacznie ciekawiej.

--
Krzysztof Halasa