Re: Bill Gates mnie zna! i wszystko zapisuje!

Autor: Piotr Goral (pgoral_at_neutron.elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 11:29:13 MET

Łukasz Cielecki (mrluck_at_priv.onet.pl) wrote:
: Rafal D wrote:

: > Startujac strone glowna http://www.microsoft.com/ie40.asp
: > zobaczylem moje imie!!!!!!!!!!! Rafal ( to nie jest zart! )
: > po lewej stronie w gornym rogu pod obrazkiem:

: Nie panikuj Gates cię nie zna! Po prostu stosowny JavaScript (albo
: ActiveX) odczytuje to choćby z konfiguracji "mailer'a". Co do drugiej
: sprawy to pewnie serwer tej strony o której mówisz zapamiętał nazwe
: hosta (twojego komputera), i przy okazji ostatnie parametry!

: Mr Luck

: mailto: mrluck_at_priv.onet.pl

nieprawda - Bill widzi wszytsko i wszystkich - wie o wszystkim co dzieje
sie na swiecie - przychodzi do ludzi gdy oni o tym nie wiedza ...
Bill to Bog B jak B i ill w jezyku billa to og tak tylko Bill - tylko
on ma nas w swej opiece...

--
    Piotr Goral
    Wydzial Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej