Monster 3DFx czyzby to było 2800% szybciej

Autor: Krzysztof (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 20:18:04 MET


 Test ten można ściągnąć z
http://www.3dfxmania.com/utilities.html
jest on pod nazwą
d3dtest.zip (Direct3D Tunel test)

To niesamowite jak to morzliwe że to tak szybko chodzi patrząc na mpps
to ponad 600 procent licząc bez directx-a i w emulacji a z Monsterem
a ponad 2800 procent bez emulacji a Monster
i 200 procent z directem i emulacją a Monster

Z buffer t
Persp. Correct t
Texture t
Specular t
System Memory t
Mono t
Back to Front t
Bi-linear Filter t
Gouraund t

Przy

Specyfikacja

karcie graficznej Matrox Milenium 2MB
Procesor P166 przekręcony na 200
64 MB RAM EDO
Płyta ASUS HX
i Monster 3DFx
daje wyniki

----------------------------------
w teście
Primary Device
Ramp Emulation

Fill Rate 3.39 mpps
Polygon Throughput 344.98 kpps
Intersection Throughput 0.81 kpps
-----------------------------------
a w teście
dd3dfx
Direct3d HAL

Fill Rate 28.10 mpps
Polygon Throughput 412.18 kpps
Intersection Throughput 2.70 kpps
-----------------------------------
a w teście
Primary Device
RGB Emulation

Fill Rate 0.34 mpps
Polygon Throughput 45.90 kpps
Intersection Throughput 0.08 kpps
-----------------------------------
a w teście (nie ma textur)
Primary Device
Direct3d HAL

Fill Rate 14.64 mpps
Polygon Throughput 334.80 kpps
Intersection Throughput 2.49 kpps



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:31:29 MET DST