Re: Romero, bez takich...

Autor: Bartek Nagorny (XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 18:31:08 MET

On 3 Nov 1997 17:02:45 +0100, ab171958_at_students.mimuw.edu.pl (Adam
Borowski) wrote:

>Racja, nie wszyscy na tej liscie pisza maile pod Micro$yf OutLook for
>WinTfu'95. Niektorzy uzywaja unixowych programow w trybie tekstowym, ktore
>sie NIE ZAWIESZAJA w przeciwienstwie do produktow pana Billa.
>
>* * * **** *
>* * * * * * *****
>* * * *** * * * ***
>** * * * * **** * * * * *
>* * * * * * * * * * * *****
>* * * * * * * * * * * *
>* * ** ** *** **** *** ** ***
>Where do YOU want to die today? *
> **
> e-mail: kilobyte_at_iname.com

A Ty slyszales kiedy o wielkosci podpisu ?
Jak Ci sie zawieszaj produkty pana Billa - nie uzywaj ich - czy to
takie trudne do zrozumienia lub zapamietania ?

Przed odpowiedzia via e-mail usun XXX z mojego adresu.
e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14