telefon przez internet

Autor: Marcin (kefir_at_venus.wmid.amu.edu.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 16:09:29 MET

Witam!
No właśnie... może ktoś podzieli się ze mną informacjami na temat
programów do prowadzenia rozmów telefonicznych przez internet... czy
ktoś wie, jakie jest potrzebne ku temu oprogramowanie, wymagania
sprzętowe i transmisyjne.. Czytałem gdzieś, że ukazało się ostatnio
oprogramowanie umożliwiające kręcenie przez I-net nawet do zwykłych
aparatów telefonicznych! Ale to jest troche jakby mniej ważne..
Najważniejsze dla mnie jest zrealizowanie takiego schematu:
ja mam komputer;
mój wujek w Niemczech ma komputer;
oboje jesteśmy połączeni z internetem (np. łącze komutowane)
chcemy se pogadać po opłacie lokalnej - czyli przez internet.
Jest niby poczta, ale co głos to głos!
Może zna ktoś ten temat?
Z góry dzieki za zainteresowanie (i bardzo bym prosił o maile również na
priva jeżeli nie sprawiło by to problemu)
pozdrowienia

Marcin Franikowski
kefir_at_venus.wmid.amu.edu.pl
smierc samobojcom