Re: awe32

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 11:12:24 MET

Robert Slaski wrote:

> Nooo, szumi troszeczkę....tylko mnie nie bij!!!

Szumi troszeczkę gdy używasz toru analogowego (urzšdzenie Wave).
Gdy wyciszysz ten tor a do otwarzania próbek używasz Emu8000
(wielkość próbek ograniczona jest wtedy ilościš RAMu na karcie
niestety) to AWE32 nie szumi. Ale w ten sposób nie da się np.
słuchać jakiegoś MP3...

--
Sebastian Maleszewski, Wroclaw
    e-mail:sebal_at_priv.onet.pl