Re: W jaki sposob mozna zarejestrowac programy shareware?

Autor: Rafal Neska (rafal_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 22:34:10 MET

Dnia 2 Nov 1997 17:40:05 GMT , "Cichacki Tomasz"
<hermes_at_venus.amu.edu.pl> napisał(a):

> [...]

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>Visa Classic - 35,00 zl
>Visa Electron + Karta Bankomatowa - 10,00 zl
>Ceny z Wielkopolskiego Banku Kredytowego, wazne do 31.12.1997

Drogi Mariuszu , problem nie w cenie karty lecz w WARUNKACH jakie
trzeba spelnic by ja dostac.

P.S
Posiadam Mastercarda z PKO SA - (dostaje sie po 3 miesiacach
prowadzenia u nich rachunku biezacego)
Tak wiec polecam.

--
Rafal Neska
rneska_at_sgh.waw.pl ; rafal_at_polbox.com