Re: Nagrywarka YAMAHA CDR-401T

Autor: Marcin Platek (marcin_at_brp.waw.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 20:19:22 MET

In article <345f0f0c.32731385_at_news.icm.edu.pl>,
Cezariusz.Marek_at_comarch.pl says...
> Witam,
>
> Czy jest gdzieś w Internecie w miarę wiarygodne zestawienie nagrywarek
> CD? Napewno wielu użytkowników zastanawia się jaki model najlepiej
> kupić w określonym przedziale cenowym.
nie wiem :(
[...]
> Ja np. zastanawiam się nad kupnem CDR-401T (2x, ATAPI, 2200 PLN
> brutto) albo CDR-200T (2x/6x, SCSI, wraz z kontrolerem SCSI 1650 PLN
> brutto). A może nie warto tak oszczędzać i lepiej kupić CDR-400T
> (4x/6x, SCSI, 2000 PLN + trzeba dokupić kontroler SCSI).
mam w firmie jeszcze starutka CDE 100 II i dziala calkiem a nawet bardzo
ok na ok 60 plyt spapralem 2 i to dla tego ze ich sie nie dalo przegrac

> Czy ktoś ma doświadczenia z nagrywaniem CDR z dysków EIDE (przeraża
> mnie cena dysku SCSI) na nadrywarkach ATAPI albo SCSI?
nagrywarka SCSI ale image robie na dysku IDE i dziala pod WIN NT i 95
2 * zapis dziala ok (EASY CD PRO i GEAR)
a DAO to i 4-ro krotnie i jest ok
trzeba tylko uwazac czy dysk nie ma rekalibracji termicznej bo jak sie
zacznie kalibrowac podczas nagrywania ...