Re: BITWARE I BITPHONE - problem z mikrofonem

Autor: Radosław Wrocławski (radex_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 17:22:39 MET

Moim zdaniem to wina mikrofonu. Aby to sprawdzić spróbuj nagrać swoją
wypowiedź do pliku WAV. U mnie występuje taka sama sytuacja, a mikrofon
dostałem wraz z modemem (ZOOM Comstar V.34+).

Pozdrawiam
                         Radek Wrocławski
                         radoslaw.wroclawski_at_iname.com
                         http://www.kki.net.pl/radex/

Jarek Zelazko <radar1_at_priv.onet.pl> napisał(a) w artykule
<3453ac69.747171_at_news.tpsa.pl>...