Compaq & HP

Autor: Draco (draco_at_zg.szczecin.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 14:40:51 MET

Mam problem z uruchomieniem drukarki HP 660c podłączonej do Compaq DeskPro 4000. Już same sterowniki pod win`95 tej drukarki instalują menadżera wydruku HP tak jak pod win3.1x. Jak wiadomo win`95 ma swojego menadżera którego nie można wyłączyć.Zaczyna się wtedy problem z komunikacją dwukierunkową. Doszedłem do takiego stanu, że owszem drukuje ale czarno-biało. Jeżeli ma ktoś jakieś uwagi to mój adres internetowy stoi otworem.

               *Draco*
email: draco_at_zg.szczecin.pl