Odp: Word 97 - problemy

Autor: Dejnowicz (mdejnow_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 03:08:25 MET

-----Oryginalna wiadomość-----
Od: Klaus <klaus_at_friko.onet.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: 1 listopada 1997 12:05
Temat: Word 97 - problemy

>Posiadam legalnego Offica 97. komputer K166, 32 RAM, 2.1GB
>Zawsze podczas uzytkowania Worda97 podawia sie komunikat :"Za mało pamieci
>lub miejsca na dysku do uruchomienia modulu sprawdzania pisowni" i mimo
>właczonej opcji sprawdzania pisowni w trakcie pisania , czerwony wezyk NIE
>pojawia sie. Nie miałem tego typu problemow z Wordem 7.0.
>Czy Ktos spotkal sie juz z takim problemem i potrafi go rozwiazac. Prosze o
>pomoc.
>Dziekuje

Podejrzewam, że z Wordem97 nic się nie da zrobić (może się mylę).
Można natomiast go po prostu wywalić. Miałem podobne problemy, ale to nie
wszystko. Zdarzało mu się krzyczeć, że ma za mało pamięci RAM przy
jednoczesnym otwarciu Worda i Excela (chociaż mam 64 MB RAM i Pentium Pro),
czasami pojawiały się zastoje przy wpisywaniu liter lub tak jak u Ciebie
nie chęć do sprawdzania pisowni. Nie mnie jest dane oceniać najnowszy
pakiet programowy Microsoft-u, dlatego powróciłem do starego i
sprawdzonego Office95, gdzie nic takiego się po prostu nie zdarza.

Pozdrowienia
  DENTYL