Re: Bill Gates

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 01:30:26 MET

lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) wrote:

>Joby stawiam, ale na AIX firmy IBM... Oraz inne wyroby tej firmy. Jak
>dotad nie mam problemow z NT i wyrobami BG. Ale ja nie "podkrecam
>procesorow", nie majsterkuje przy komputerze i nie instaluje driverow
>napiszanych przez oszolomow z internetu.
>
>A.L.

ja co prawda tez nie podkrecam komputera, ale instaluje drivery
napiszane przez ...... oszolomow z internetu. i jestem z tych driverow
zadowolony, gdyz czesto sa lepsze od tzw. firmowek. smiem twierdzic,
ze od tych jak ich nawales ? aaa.... oszolomow, niejednego mogliby sie
nauczyc tzw. profesjonalni programisci z wielu firm produkujacych
sprzet.

ach bym zapomnial. windy nie uzywam. ona jest jak beczka bialego fosforu.
wystarczy lekko dmuchnac by roznoslo cala okolice.